Promicanje dječje kreative, motoričkih vještina i intelektualnih saznanja vodeći je motiv pri kreiranju programa i aktivnosti za svaku dobnu skupinu djece.
Treninzi i satovi za djecu trajanja su sat i pol vremena unutar kojih djeca vježbaju razne skupine mišića, fleksibilnost, fizičke kondicije s raznim vježbama, tehnike plesa, zadatke i igre radi kreativnog izražavanja i novih intelektualnih saznanja. Nakon usvajanja prvog stadija plesne izobrazbe, odnosno pripreme tijela i uma za razvoj plesne umjetnosti, djeca kreću u sljedeći program u kojem se intenzitet treninga povećava te ujedino i proširuje saznanje o konkretnom plesnom stilu i koreografiji.
Treći stadij plesne izobrazbe jest podijela djece u dvije grupe – sportska grupa i rekreativna grupa ovisno o djetetovoj želji za razvoj navedene aktivnosti. Sportska grupa sadrži više treninga tjedno s dužim terminima trajanja, kreira i izvodi nastupe te se dodatno radi na sportskoj pripremi plesača. Rekreativna grupa sadrži manji intenzitet u kojem je naglasak na razvoj dječje fizičke spreme i zabave na jedan ležerniji i zabavniji način.
Treninzi i satovi za djecu trajanja su sat i pol vremena unutar kojih djeca vježbaju razne skupine mišića, fleksibilnost, fizičke kondicije s raznim vježbama, tehnike plesa, zadatke i igre radi kreativnog izražavanja i novih intelektualnih saznanja. Nakon usvajanja prvog stadija plesne izobrazbe, odnosno pripreme tijela i uma za razvoj plesne umjetnosti, djeca kreću u sljedeći program u kojem se intenzitet treninga povećava te ujedino i proširuje saznanje o konkretnom plesnom stilu i koreografiji.
Treći stadij plesne izobrazbe jest podijela djece u dvije grupe – sportska grupa i rekreativna grupa ovisno o djetetovoj želji za razvoj navedene aktivnosti. Sportska grupa sadrži više treninga tjedno s dužim terminima trajanja, kreira i izvodi nastupe te se dodatno radi na sportskoj pripremi plesača. Rekreativna grupa sadrži manji intenzitet u kojem je naglasak na razvoj dječje fizičke spreme i zabave na jedan ležerniji i zabavniji način.
Dramske radionice i satovi stranih jezika jedakom gradacijom unutar programa provode se unutar satova na navedenim radionicama. Naravno da su kreirani prema tematici radionice no u svakom satu predviđene su aktivnosti za kretanje i kreativnost djece.